Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5401
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Сидорович, Олена Юріївна | - |
dc.contributor.author | Sydorovych, Elen Uriyivna | - |
dc.date.accessioned | 2016-11-23T13:57:12Z | - |
dc.date.available | 2016-11-23T13:57:12Z | - |
dc.date.issued | 2014 | - |
dc.identifier.citation | Сидорович, О. Ю. Податкове планування і прогнозування: особливості реалізації у вітчизняній та зарубіжній практиках [Текст] / Олена Юріївна Сидорович // Наука молода. - 2014. - № 21. - С. 228-236. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 1818-2682 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5401 | - |
dc.description.abstract | Планові і прогнозні показники податкових поступлень є важливими соціально- економічними орієнтирами розвитку держави на відповідну перспективу. Їх особлива роль зумовлюється тим, що окрім визначення питомої ваги в структурі доходів бюджету, саме їх кількісний показник визначає обсяг, а відповідно і якість фінансування суспільно важливих сфер. Тому, визначення обсягу фінансування державних функцій і задач є можливим лише при наявності достатніх, обгрунтованих та адекватних показників податкових надходжень. Отримання реального прогнозного показника податкових надходжень перебуває в прямій залежності від ефективності оцінки реальних обставин розвитку, їх тенденцій в економічній та соціальній сфері, ефективності реалізації податкового законодавства держави, методів, форм та способів організації податкового планування та прогнозування, рівня демократії, податкової культури та податкової доктрини держави. Проте, на сьогоднішній день недостатність ефективності використання як наукового апарату прогнозування, відсутність системного охоплення, так і невідповідність прогнозних показників перебігу реальних процесів, що мають місце в усіх сферах життя суспільства погіршують можливість отримання реальних орієнтирів не лише наповнення бюджетів держави, але і фінансування суспільно-важливих сфер. Мета статті зумовлюється необхідністю розширення теоретико – організаціних засад реалізації, методологічної формалізації податкового планування і прогнозування Наукова новизна та практична значущість полягає в дослідженні теоретико- організаційних засад реалізації податкового планування та прогнозування, встановленні недоліків функціонування в вітчизняній практиці, окреслення рекомендації щодо вдосконалення формування податкових планів і прогнозів в порівнянні з зарубіжним досвідом. Planned and projected performance of tax postuplen important socio-economic development of the state guidelines for the appropriate term. Their special role due to the fact that in addition to the specific gravity in the structure of the budget, it is their quantitative index determines the amount, and therefore the quality of financing of socially important areas. Therefore, determination of funding for public functions and tasks is possible only if sufficient, sound and adequate indicators of tax revenue. Getting real rate forecast tax revenue is directly dependent on the efficiency evaluation of the actual circumstances of their trends in the economic and social sphere, the effectiveness of implementation of the state tax laws, methods, forms and methods of tax planning and forecasting of democracy, culture tax and tax doctrine state. However, to date, the lack of efficiency as scientific apparatus prohonozuvannya, lack of systematic coverage and forecast indicators discrepancy course of real processes taking place in all spheres of society worsen the possibility of real targets not only filling the state budget, but funding for social and important areas. The purpose of the article is conditioned by the need to expand the theoretical foundations - orhanizatsinyh implementation, methodological formalization of tax planning and forecasting Scientific novelty and practical significance of the study is theoretical and organizational basis for implementation of tax planning and forecasting, establishing deficiencies in the functioning of national practice, outlining recommendations for improving the formation of tax plans and forecasts in comparison with international experience. | uk_UA |
dc.publisher | ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | план | uk_UA |
dc.subject | прогноз | uk_UA |
dc.subject | податкове планування | uk_UA |
dc.subject | податкове прогнозування | uk_UA |
dc.subject | макроекономічні прогнози розвитку | uk_UA |
dc.subject | plan | uk_UA |
dc.subject | forecast | uk_UA |
dc.subject | tax planning | uk_UA |
dc.subject | tax forecasting of macroeconomic forecasts | uk_UA |
dc.title | Податкове планування і прогнозування: особливості реалізації у вітчизняній та зарубіжній практиках | uk_UA |
dc.title.alternative | Tax planning and forecasting: features of domestic and foreign practices | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наука молода Випуск 21 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Сидорович О.Ю..pdf | 203.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.