Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5908
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Вашків, О. П. | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-01T14:39:14Z | - |
dc.date.available | 2016-12-01T14:39:14Z | - |
dc.date.issued | 2001 | - |
dc.identifier.citation | Вашків, О. П. Логістичні підходи в системі засобів ефективного використання виробничого потенціалу вантажних автопідприємств [Текст] / О. П. Вашків // Наукові записки. Збірник наукових праць кафедри економічного аналізу. – Тернопіль : Економічна думка, 2001. – Випуск 10. – Частина 1. – С. 73–77. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5908 | - |
dc.description.abstract | У статті розглядаються логістичні підходи як засіб ефективного використання виробничого потенціалу вантажних автопідприємств. Зокрема, увага акцентується на завданнях мікрологістичної системи вантажного автопідприємства: 1) завдання, що пов’язані з формуванням ринкових зон транспортного обслуговування, прогнозом матеріалопотоку, обробкою матеріалопотоку обслуговуючою системою та іншими роботами, що стосуються оперативного регулювання і управління матеріалопотоком; 2) завдання, що вимагають розробки системи організації транспортного процесу (план перевезень, план розподілу видів діяльності, план формування вантажопотоків, графік руху транспортних засобів і ін.); 3) Завдання, що виникають з необхідності управління запасами на підприємствах, складських комплексах; розміщення запасів і їх обслуговування транспортними засобами та інформаційними системами. Окрім цього обґрунтовується необхідність дотримання низки принципів у процесі побудови логістисних систем на рівні вантажних автопідприємств: – комплексність розгляду елементів логістичної системи від зародження попиту на перевезення до його задоволення; – обґрунтування оптимального рівня обслуговування і визначення способів його досягнення з урахуванням ефективного використання ресурсів; – забезпечення відповідності провізної здатності рухомого складу до попиту на перевезення; – оцінка кінцевих результатів роботи за величиною прибутку; – організація перевезень і суміжного обслуговування клієнтів єдиною структурою, що здатна приймати компетентні рішення, узгоджені з інтересами виробництва; – достатність інформаційного забезпечення з використанням обчислювальної техніки, що виступає порадником в процесі прийняття рішень; – забезпечення кадрами, що володіють знаннями та досвідом логістичної діяльності. | uk_UA |
dc.publisher | Тернопіль, Економічна думка | uk_UA |
dc.subject | логістика | uk_UA |
dc.subject | виробничий потенціал | uk_UA |
dc.subject | ефективність | uk_UA |
dc.subject | вантажне автопідприємство | uk_UA |
dc.subject | транспорт | uk_UA |
dc.subject | логістична система | uk_UA |
dc.title | Логістичні підходи в системі засобів ефективного використання виробничого потенціалу вантажних автопідприємств | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Логістичні підходи в системі засобів ефективного використання виробничого потенціалу вантажних автопідприємств.PDF | 202.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.