Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7375
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Васильович | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-16T07:52:47Z | - |
dc.date.available | 2016-12-16T07:52:47Z | - |
dc.date.issued | 2010 | - |
dc.identifier.issn | 1810-2131 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7375 | - |
dc.description.abstract | У статті вперше обґрунтовується сутнісна відмінність між типовим підручником як засобом учіння і модульно-розвивальним підручником як психодидактичним інструментом уможливлення ефективної, полідіалогічної і полісмислової, взаємодії у класі чи аудиторії. При цьому останній осмислюється як квазісуб’єкт вітакультурно концентрованого й ситуативно актуалізованого в ньому змісту-миследіянню, котре спричинює виникнення особливого значеннєво-смислово-чуттєвого простору повноцінної причетності учня (студента) до світу культури і всесвіту життя як співавтора цього типу інноваційного підручника, котрий оптимізує перебіг свого саморозвитку як суб’єкта, особистості, індивідуальності, універсуму. В результаті доводиться, що теорія, методологія, технології проектування, створення, експертизи і застосування модульно-розвивального підручника є альтернативними принципам, параметрам, показникам та умовам використання типових шкільних і ВНЗівських підручників. Важливо й те, що цей підручник, на відміну від традиційного, практикує ковітальну складність у її центральній ланці – напруженій роботі проблемно-діалогічної свідомості того, хто з ним регулярно взаємодіє. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2010, №1, С. 171-182, ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | освітня модель, підручник, інноваційна система модульно-розвивального навчання, підручникотворення як процес і система, модульно-розвивальний підручник, освітня, полідіалогічна і полісмислова взаємодія, підручник як засіб і як інструмент, значеннєво-смислово-чуттєвий простір, модульно-розвивальний підручник як квазісуб’єкт | uk_UA |
dc.title | Модульно-розвивальний підручник як інструмент ефективної розвивальної взаємодії | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1_2010.pdf | 305.99 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.