Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1221-1230 зі 20081.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2013Оцінювання часової складності застосування методу Монте-Карло та інтервального аналізу даних для встановлення функціональної придатності РЕККрепич, С. Я.; Співак, І. Я.
2014Інформаційна система управління маркетинговим агенством. Підсистема організації проведення промо-акційІванова, А. Л.; Маньковська, Я. О.
2013Застосування інтервальних різницевих операторів у задачі візуалізації зворотнього гортанного нерваДивак, М. П.; Пукас, А. В.
2016Застосування інноваційних технологій в маркетингових комунікаціяхУкраїнець, М.; Собчук, М.; Ціхановська, О. М.
2016Готельне господарство м. Вінниці як складова туристичного комплексуПопович, М.; Кирилюк, Л. М.
2016Фінансова безпека банківських установ : теоретичні аспектиСемененко, М. В.; Погріщук, Г. Б.
2014Структура аналізу ринкуЛіп’яніна, Х. В.
2016Структурно-логічна модель удосконалення стратегічного управління підприємствомШаманська, І.; Дончак, Л. Г.
2013Метод, математична модель та програмне забезпечення для розкрою рулонного матеріалуСвітий, В. І.
2016Розвиток інноваційних кластерів : досвід ШвеціїПисьменюк, А.; Бойківська, Г. М.