Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 17251-17260 зі 20081.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2021Інтернет-маркетинг як спосіб підвищення конкурентоспроможності компаній в туристичній галузіОльшевська, Орися
2021Цифрові технології у маркетинговій діяльності підприємстваСаламон, Інна; Братко, Олександра
2021Використання методу Монте Карло в оцінці агропромислових ризиківМаксименко, Дмитро
2021Основні зміни в тенденціях електронної комерції впродовж 2020-21 роківЛегкий, Олег
2021Електронний бізнес та електронна комерція у сучасних ринкових умовахМолоток, Тарас
2021Особливості розвитку електронної торгівлі у сучасному світіКунинець, Анастасія
2021Цифрова стратегія в управлінні підприємствомПобуринний, Павло; Підгурська, Ірена
2021Сучасні тенденції ринку комп’ютерних розвагНаслян, Юрій
2021Hofstede’s theory of cultural dimensionsBatryn, Natalia
2021Implementation of iCT for the export of the eternal rose, with the objective of cultural diversification and economic growth of Ecuador and UkraineLopez, Ayala; Esteban, David