Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 19841-19850 зі 20195.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Застосування прийомів нейромаркетингу у продажахДовбаш, Тетяна
2024Світовий досвід державного регулювання цінДудлєв, Владислав
2024Типи потреб споживачівДмитерко, Софія
2024Інтеграція штучного інтелекту та машинного навчання у вирішенні проблем офлайн та онлайн продажівДерех, Анастасія
2024Еволюція торгівлі: перспективи й персоналізація у світі онлайн та офлайн продажівКорінецька, Наталія
2024Іміджевий маркетинг як основа маркетингу органів місцевого самоврядуванняКостюк, Павло
2024Гіперперсоналізація у сфері розвитку цифрового маркетингуКравець, Анастасія
2024Інтеграція штучного інтелекту у маркетинговій стратегіїКорінецька, Наталія
2024Практичні аспекти нейромаркетингу та поведінки споживачаКорінецька, Наталія
2024Працівники як ключовий чинник ефективних продажівКаплун, Анастасія