Пошук


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 19881-19890 зі 20195.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Вплив культури на поведінку споживачівЛіхоша, Дарія
2024Управління лояльністю споживачівЛихвар, Анастасія
2024Методи продажів для онлайн бізнесуКуцик, Соломія
2024Інтернет-продажіЛебедєва, Анна
2024Омніканальний маркетинг: створення безкоштовного клієнтського досвіду між онлайн та офлайн каналами продажівЛадюк, Єлизавета
2024Державний кредит як форма забезпечення інноваційного розвитку вітчизняних підприємствПрацовнік, Владислав
2024Використання штучного інтелекту як інструменту маркетингового аналізуРибак, Олександр
2024Ключові відмінності між онлайн-продажами та офлайн-продажамиРудківська, Софія
2024Еволюція ринку електронної комерції: тенденції та прогнозиРоговська, Анастасія
2024Сучасні напрямки та перспективи еволюції цифрового маркетингуРоговська, Анастасія