Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7401
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Фурман, Анатолій Васильович | - |
dc.contributor.author | Надвинична, Тетяна Лонгінівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-16T08:53:58Z | - |
dc.date.available | 2016-12-16T08:53:58Z | - |
dc.date.issued | 2013 | - |
dc.identifier.issn | 1810-2131 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7401 | - |
dc.description.abstract | Дослідження презентує теоретичні та емпіричні напрацювання авторів в осмисленні і повсякденному пошуковому зреалізуванні мети, завдань, функцій, напрямів, узмістовлення, форм, способів, прийомів і засобів діяльності психологічної служби як важливого (науково-дослідницького, організаційно-технологічного і водночас методично-практикувального) підрозділу сучасного університету. У зв’язку з цим висвітлюються віхи становлення названої служби у системі вітчизняної освіти, наводяться маловідомі факти пілотних версій її інтелектуально-прикладної розробки, визначаються найперспективніші підходи-напрями інноваційного збагачення її змістово-засобового формату сталого інституційного розвитку. Пропонуються мислесхеми, методологічна, теоретична та оргдіяльнісна моделі, які у взаємодоповненні обґрунтовують панорамну архітектоніку ефективного здійснення працівниками вказаної служби різноаспектного психологічного практикування в контекстах як ситуаційно-вчинкового культуротворення, так і згармонування буденного духовного життя всіх учасників організованого освітнього процесу. В підсумку вперше на розгляд інтелектуальної еліти виноситься комплексний науковий проект, котрий, з одного боку, враховує новітні досягнення у царині теорії, методології і парадигматики академічної психології, з іншого – охоплює новаторські надбання прикладної психології і соціально-психологічної практики, а тому закономірно центрується на дидактичній психорозвивальній технології підготовки компетентного фахівця за умов чотириетапної діяльності ПСУ із свідомістю і самосвідомістю студентів як суб’єктів, особистостей, індивідуальностей та універсумів упродовж їхнього навчання у ВНЗ. | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство, 2013. №2, С. 80-104, ТНЕУ | uk_UA |
dc.subject | ВНЗ, психологічна служба університету (ПСУ), професійна діяльність, інноваційна модель діяльності ПСУ, психологічне практикування, психологізація педагогічної свідомості, метод активного соціально-психологічного навчання, фундаментальне соціально-психологічне експериментування, сфера психології, миследіяльність, культуротворення, психологічне проектування, людина як суб’єкт, особистість, індивідуальність, універсум; поведінка, діяльність,учинок, спілкування; повний освітній цикл підготовки фахівця, дидактична психорозвивальна технологія, модульно-розвивальне навчання, свідомість, самосвідомість, Я-концепція; мета, завдання, функції і напрями діяльності ПСУ; інноваційно-психологічний клімат | uk_UA |
dc.title | Психологічна служба університету: від моделі до технології | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2_2013.pdf | 745.58 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.