Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7541
Назва: | Методологічна концепція дисципліни "Теорія соціальної роботи" |
Автори: | Фурман, Анатолій Васильович Ребуха, Лілія Зіновіївна |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Вітакультурний млин, модуль 17, 2014, С.20-29 |
Короткий огляд (реферат): | У статті вперше відстежено внутрішню методологію академічної дисципліни “Теорія соціальної роботи”, обґрунтовано об’єкт курсу та подано його структуру. Зокрема, використовуючи системо-миследіяльнісну методологію Г.П. Щедровицького, антропологічний підхід В.І. Слободчикова, принцип учинковості В.А. Роменця, циклічно-вчинковий підхід, розроблюваний у рамках вітакультурної методології А.В. Фурмана, розкрито змістове наповнення ідеального та реального різновидів об’єкта, окреслено ознаки теоретичної роботи у системі професійного методологування, визначено ідеальну дійсність об’єкта названого теоретичного курсу, якою є психосоціальна взаємодія між суб’єктами життєдіяльності, особистостями суспільних стосунків, індивідуальностями вчинення та універсумами власного життя. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7541 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_17_3.pdf | 529.59 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.