Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7544
Назва: | Методологічна концепція науково-дослідницької програми "Школа толерантності" |
Автори: | Фурман, Анатолій Васильович Шаюк, Ольга Ярославівна Власюк, Лариса |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Вітакультурний млин, модуль 17, 2014, С. 30-45 |
Короткий огляд (реферат): | Пропонована концепція становить теоретико-методологічне підґрунтя новоствореної дослідницької програми наукового переорієнтування української середньої школи від знаннєво-інформаційної освітньої моделі до толерантно та особистісно зорієнтованої. Її структурно-змістове наповнення охоплює актуальність проблеми, досвід інноваційної діяльності педагогічного колективу модульно-розвивальної школи, обґрунтування сутності та умов формування у дітей і юні толерантної свідомості, предметний формат психопедагогіки толерантності, а також принципи, мету, завдання новопроектованої школи, етапи і детальний план реалізації даної концепції як спільної програми дій науковців та освітян. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7544 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_17_2.pdf | 715.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.