Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7555
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorГірняк, Андрій Несторович-
dc.contributor.authorГірняк, Галина Степанівна-
dc.contributor.authorКозлова, Тамара-
dc.date.accessioned2016-12-19T08:07:21Z-
dc.date.available2016-12-19T08:07:21Z-
dc.date.issued2014-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7555-
dc.description.abstractПісля успішного завершення наукової програми на тему “Принципи і методика розробки освітніх сценаріїв у системі модульно-розвивального навчання“ (2009–2013 роки) у рамках виконання проекту фундаментального соціально-психологічного експерименту із теми “Школа здібностей“, авторами та учасниками пропонується нова програма дослідно-експериментальної роботи “Проектування змісту і структури електронного НМК для учнів початкової школи“ (2014–2019), основи якої й висвітлює дане методологічне пошукування. Логіко-змістове підґрунтя цієї програми становлять авторські теорії навчальних проблемних ситуацій, модульно-розвивального навчання, освітньої діяльності, модульно-розвивального підручника та інноваційно-психологічного клімату освітньої організації, а також попередні суто прикладні, науково-проектні та експериментальні напрацювання. Примітною перевагою пропонованого програмного документа є діалектичне взаємодоповнення чітко визначених дослідницьких компонентів (мета, завдання, гіпотези, об’єкт, предмет, очікувані результати та етапи дослідження) і детального опису системи інноваційних змін, котрі передбачається впровадити емпірично, досвідно.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 16, 2014, С. 29-39uk_UA
dc.titleПроектування змісту і структури електронного навчально-книжкового комплексу для учнів початкової школиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_16_3.pdf466.68 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.