Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7580
Назва: | Психолого-дидактичне проектування змісту та структури навчально-книжкових комплексів (основи програми та її виконання) |
Автори: | Фурман, Анатолій Васильович Гірняк, Андрій Несторович |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | Вітакультурний млин, модуль 14, 2011, С. 41-50 |
Короткий огляд (реферат): | Публікація висвітлює мету, завдання, вихідні ідеї та гіпотези, методологічну основу, очікувані наукові та емпіричні результати авторського проекту, а також обґрунтовує зміст етапів та порядок виконання науково-дослідних робіт, імовірне поле реалізації спроектованих результатів та їх ефективність. Водночас подаються здобутки першого етапу виконання пропонованої програми, визначається їх практична цінність та форми і способи апробації. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7580 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_14_4.pdf | 528.93 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.