Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7590
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.date.accessioned2016-12-19T09:12:14Z-
dc.date.available2016-12-19T09:12:14Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7590-
dc.description.abstractУ статті подана модель повного функціонального циклу модульно-розвивального освітнього процесу як системи навчальних задач, у якій відображено основні аспекти психологічної організації інноваційного навчання, а саме: деталізовано мету, умови, академічний і розвивальний результати застосування вчителем чи викладачем системи зазначених задач на кожному з восьми етапів навчального модуля як реальної розвивальної взаємодії педагога з вихованями.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 11, 2010, С. 4-8uk_UA
dc.titleМетодологічне обґрунтування моделі повного функціонального циклу модульно-розвивального процесу як системи навчальних задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_11_1.pdf307.08 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.