Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7591
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФурман, Анатолій Васильович-
dc.contributor.authorПелих, Лідія-
dc.date.accessioned2016-12-19T09:13:45Z-
dc.date.available2016-12-19T09:13:45Z-
dc.date.issued2010-
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7591-
dc.description.abstractПредметом дослідження уперше є багатопараметричне і поліфункціональне взаємодоповнення методологічної роботи і соціологічного мислення у професійному повсякденні соціального працівника, що і визначає у кінцевому підсумку ефективність його ділової взаємодії з відвідувачем, клієнтом, колегою, керівником. Одержані узагальнення і висновки, що проведені у контексті професійного методологування як цілеспрямованого діяння над своїм проблемно-модульним мисленням-практикуванням, обґрунтовують принципи та аналітичні засади, категорії культури і засоби-інструменти, ознаки і формовияви, рівні та критерії уможливлення продуктивної методологічної роботи соціального працівника як фахівця практико зорієнтованого, соціогуманітарного профілю і психокультурного призначення.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherВітакультурний млин, модуль 11, 2010, С. 9-13uk_UA
dc.titleМетодологічна робота у системі професійної діяльності соціального працівникаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
f_11_2.pdf315.27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.