Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7696
Назва: | Методологічна план-карта дослідження проблематики комплексної експертизи модульно-розвивального підручника |
Автори: | Фурман, Анатолій Васильович Гірняк, Андрій Несторович |
Дата публікації: | 2007 |
Видавництво: | Вітакультурний млин, модуль 5, 2007, С. 28-35 |
Короткий огляд (реферат): | Висвітлюються основні структурні компоненти і диференційований зміст технічного завдання, яке виконується співробітниками Інституту ЕСО у рамках держбюджетної науково-дослідної роботи на тему: ”Комплексна експертиза інноваційних підручників і навчальних посібників для вищої школи”. Запропонована методологічна план-карта поліаспектного дослідження цієї проблематики, що виконує функцію ефективного засобу проблемно-модульної миследіяльності і дає змогу організувати міждисциплінарне вивчення модульно-розвивального підручника як вітакультурного явища за чітко узгодженою програмою чинної наукової школи. У роботі обґрунтовується оптимальна наступність циклів, етапів і критеріїв експертизи процесу підручникотворення як об’єкта дослідження, а також розкривається сутнісний зміст трьох етапів науково-методологічної експертизи модульно-розвивального підручника як предмета наукового пізнання, проектування і водночас практичного творення та використання. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7696 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
f_5_2.pdf | 5.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.