Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/7914
Назва: | Теоретико-методичні підходи до виховання у сучасній вітчизняній педагогіці |
Автори: | Лукащук-Федик, Світлана Володимирівна |
Ключові слова: | : вітчизняна педагогіка виховання |
Дата публікації: | 2014 |
Бібліографічний опис: | Лукащук-Федик С.В. Теоретико-методичні підходи до виховання у сучасній вітчизняній педагогіці / С.В. Лукащук-Федик // Zbior raportow naukowych «Nauka dzic: teoria, metodologia, praktyka, problematyka». (30.07.2014 – 31.07.2014. Sopot) –Warszawa: wydawca: Sp. z. o. o «Diamond trading tour, 2014, C. 14-22 |
Короткий огляд (реферат): | Сучасна вітчизняна педагогіка у своїх освітній та виховній діяльності орієнтується на гуманістичні цінності. Тому метою даної роботи була спроба автора (на основі достатньої кількості наукових та педагогічних джерел) проаналізувати існуючі підходи до виховання у вітчизняній педагогіці. В роботі представлено характерологічні особливості таких підходів до виховання, а саме: формуючого, культурологічного, синергетичного, соціалізуючого, герменевтичного, аксіологічного, антропологічного, психотерапевтичного. Зроблено висновок про те, що сучасний вихователь повинен володіти філософським кругозором, розуміти реальні проблеми життя підростаючого покоління та застосовувати у своїй професійно-педагогічній діяльності сучасні психодіагностичні та соціологічні технології. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/7914 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
стаття 26,07,14.rtf | 186.48 kB | RTF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.