Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8043
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надвинична, Тетяна Лонгінівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-22T07:39:59Z | - |
dc.date.available | 2016-12-22T07:39:59Z | - |
dc.date.issued | 2009 | - |
dc.identifier.citation | Надвинична, Т. Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задач / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – 2009. – № 1. – С. 164-173. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8043 | - |
dc.description.abstract | Проективна діяльність у системі освіти має повноаспектно поєднувати м етодологічну роботу науковців-теоретиків і досвідно-новаторську - вчителів-практиків, які спроможні спільно створити детальне нормативне уявлення про навчально-виховний процес як безперервну, взаємопов'язану, добре організовану співпрацю вчителя та учня, й у такий спосіб збагатити теорію і практику у професійному повсякденні педагога, шо, на наше переконання, можливо лише за вмілого використання системи навчальних задач,що моделює оптимальну траєкторію розвитку учбової діяльності школярів за конкретних умов навчання. | uk_UA |
dc.subject | задача | uk_UA |
dc.subject | навчаль на задача | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | організаційно-технологічне забезпечення | uk_UA |
dc.subject | інноваційна модель | uk_UA |
dc.subject | проектування | uk_UA |
dc.title | Науково-методичне та організаційно-технологічне забезпечення експерименту з психологічного проектування системи навчальних задач | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 311.01 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.