Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8048
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надвинична, Тетяна Лонгінівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-22T08:52:12Z | - |
dc.date.available | 2016-12-22T08:52:12Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Надвинична, Т. Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема / Т. Надвинична // Психологія і суспільство. – 2003. – № 3. – С. 114-122. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8048 | - |
dc.description.abstract | У статті здійснюється аналіз становлення і розвитку наукових шкіл як проблеми суспільствотворення. Проблема полягає в тому, що досі немае чіткої класифікації, не визначена структура та ознаки, які б відрізняли просто дослідницькі колективи від справжніх наукових шкіл, які є осередком народження нових ідей і трансформація їх у нові фундаментальні знання, що є базисом всієї науки. | uk_UA |
dc.subject | наукова школа | uk_UA |
dc.subject | наукове співтовариство | uk_UA |
dc.subject | фундаментальні знання | uk_UA |
dc.subject | проблема суспільствотворення | uk_UA |
dc.subject | теорія | uk_UA |
dc.subject | дослідницька програма | uk_UA |
dc.subject | наукова Ідея | uk_UA |
dc.subject | гіпотеза | uk_UA |
dc.title | Розвиток наукових шкіл як суспільна проблема | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
4.pdf | 243.67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.