Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8049
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T09:01:12Z-
dc.date.available2016-12-22T09:01:12Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНадвинична, Тетяна Соціальний менеджмент: перспектива технологізації / Тетяна Надвинична // Психологія і суспільство. – 2011. – № 1. – С. 114-121.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8049-
dc.description.abstractУ статті обґрунтована нагальна потреба технологіза­ції яксоціального менеджменту в цілому, так і менедж­менту соціальної роботи зокрема, змістом якого є повноцінна професійна діяльність соціального пра­цівника, що гарантує її оптимальний результат (задово­лення актуальних потреб клієнта, котрий потребує соціальної допомоги), а можливість здійснення якої міститься у структурі самої людської діяльності. За­значено, що для того щоб вона набула свого доверше­ного вигляду, доцільно, крім традиційних етапів технологічного процесу, ввести ще один - рефлек-снвннй,на якому б відбувався самозвіт фахівця про ефективність власних дій у вирішенні поставлених цілей.uk_UA
dc.subjectсоціогуманітарна сфераuk_UA
dc.subjectсоціальна роботаuk_UA
dc.subjectсоціальннйменеджментuk_UA
dc.subjectменеджмент соціаль­ної роботиuk_UA
dc.subjectтехнологіяuk_UA
dc.subjectсоціальна технологіяuk_UA
dc.subjectквазітехнологіяuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.titleСоціальний менеджмент: перспектива технологізаціїuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5,1.pdf190.13 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.