Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8103
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНадвинична, Тетяна Лонгінівна-
dc.date.accessioned2016-12-22T14:36:12Z-
dc.date.available2016-12-22T14:36:12Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationНадвинична, Т. Л. Зростання показників інтелектуального та особистісного потенціалу учнів у процесі модульно-розвивальної взаємодії як результат застосування вчителем системи навчальних задач / Т. Л. Надвинична. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. Психологічні науки. – 2011. – Вип. 1.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8103-
dc.description.abstractУпровадження у життєдіяльність школи модульно-розвивальної технології навчання спричиняє позитивні зміни у розвитку інтелектуальної сфери учня, а також спостерігається тенденція позитивного зростання показників та усередненого коефіцієнта особистісної адаптованості школярів. Такі зміни відбуваються завдяки використанню вчителем у своїй діяльності інноваційних програмово-методичних засобів, до складу яких входить система навчальних задач. Психологічне проектування педагогом цих навчальних задач допомагає налагодити паритетну розвивальну взаємодію з учнем, що, у свою чергу, позитивно позначається на рівні його інтелектуального й особистісного розвитку.uk_UA
dc.subjectмодульно-розвивальна технологіяuk_UA
dc.subjectученьuk_UA
dc.subjectособистісна адаптованість школярівuk_UA
dc.subjectпрограмово-методичні засобиuk_UA
dc.subjectнавчальні задачіuk_UA
dc.titleЗростання показників інтелектуального та особистісного потенціалу учнів у процесі модульно-розвивальної взаємодії як результат застосування вчителем системи навчальних задачuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.