Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8103
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Надвинична, Тетяна Лонгінівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-22T14:36:12Z | - |
dc.date.available | 2016-12-22T14:36:12Z | - |
dc.date.issued | 2011 | - |
dc.identifier.citation | Надвинична, Т. Л. Зростання показників інтелектуального та особистісного потенціалу учнів у процесі модульно-розвивальної взаємодії як результат застосування вчителем системи навчальних задач / Т. Л. Надвинична. // Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України. Сер. Психологічні науки. – 2011. – Вип. 1. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8103 | - |
dc.description.abstract | Упровадження у життєдіяльність школи модульно-розвивальної технології навчання спричиняє позитивні зміни у розвитку інтелектуальної сфери учня, а також спостерігається тенденція позитивного зростання показників та усередненого коефіцієнта особистісної адаптованості школярів. Такі зміни відбуваються завдяки використанню вчителем у своїй діяльності інноваційних програмово-методичних засобів, до складу яких входить система навчальних задач. Психологічне проектування педагогом цих навчальних задач допомагає налагодити паритетну розвивальну взаємодію з учнем, що, у свою чергу, позитивно позначається на рівні його інтелектуального й особистісного розвитку. | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна технологія | uk_UA |
dc.subject | учень | uk_UA |
dc.subject | особистісна адаптованість школярів | uk_UA |
dc.subject | програмово-методичні засоби | uk_UA |
dc.subject | навчальні задачі | uk_UA |
dc.title | Зростання показників інтелектуального та особистісного потенціалу учнів у процесі модульно-розвивальної взаємодії як результат застосування вчителем системи навчальних задач | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
11Зростання показників інтелектуального та особистісного потенціалу учнів у.pdf | 282.08 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.