Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8120
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бригадир, Марія Богданівна | - |
dc.date.accessioned | 2016-12-22T18:19:31Z | - |
dc.date.available | 2016-12-22T18:19:31Z | - |
dc.date.issued | 2007 | - |
dc.identifier.citation | Бригадир, М. Б. Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів / М. Бригадир // Психологія і суспільство. – 2007. - № 2. – С.5-16. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8120 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена опису реалізації фундаментального експерименту з модульно-розвивального навчання, автором якого є А. В. Фурман. В досліджені описано теоретико-методологічні та прикладні аспекти соціально-психологічного проектування організаційних форм навчання. | uk_UA |
dc.publisher | Психологія і суспільство | uk_UA |
dc.subject | соціально-психологічний проект | uk_UA |
dc.subject | рівні наукового проектування | uk_UA |
dc.subject | освітній заклад | uk_UA |
dc.subject | модульно-розвивальна система | uk_UA |
dc.title | Особливості створення наукових соціально-психологічних проектів | uk_UA |
dc.title.alternative | Features creating socio-psychological research projects | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ПС_2007.pdf | 514.07 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.