Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/8680
Назва: | Шляхи актуалізації творчих здібностей та умови розвитку професійної креативності майбутніх психологів |
Автори: | Шандрук, Сергій Костянтинович |
Ключові слова: | ігровий тренінг креативність творча активність організаційно-діяльнісна гра |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Scientific Journal «ScienceRise» |
Бібліографічний опис: | Шандрук С. К. Шляхи актуалізації творчих здібностей та умови розвитку професійної креативності майбутніх психологів / С. К. Шандрук // ScienceRise. – 2015. – No 6/1 (11). – С. 101- 104. |
Короткий огляд (реферат): | У дослідженні зроблено обґрунтування теоретичних і прикладних досліджень проблеми професійних творчих здібностей і професійної креативності майбутніх психологів. Психодидактично обґрунтовано концептуальні засади організаційно-діяльнісних ігор як інтегральної умови розвитку методологічного мислення, професійних творчих здібностей і професійної креативності студентів психологічного профілю сучасного вищого навчального закладу |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/8680 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Шандрук С. К. Шляхи актуалізації творчих здібностей та умови розвитку професійної креативності майбутніх психологів.pdf | 359.38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.