Пошук


Поточні фільтри:


Почати новий пошук
Додати фільтри:

Використовуйте фільтри для уточнення результатів пошуку.


Результати 1-10 зі 22.
Знайдені матеріали:
Дата випускуНазваАвтор(и)
2014ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Market Orientation of Ukrainian Non-profit Health Care OrganizationsБорисова, Тетяна Михайлівна
2014СТАН ВИКОНАННЯ УКРАЇНОЮ КОНВЕНЦІЇ РАДИ ЄВРОПИ ПРО ЗАХОДИ ЩОДО ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014-11ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГУ ВІТЧИЗНЯНИХ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ ПРАВА, АДВОКАСІ, ПОЛІТИКИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014СУЧАСНІ РИНКОВІ ВИКЛИКИ НЕКОМЕРЦІЙНИХ ОРГАНІЗАЦІЙ СФЕРИ КУЛЬТУРИ ТА ДОЗВІЛЛЯБорисова, Тетяна Михайлівна
2014Маркетинг релігійних організацій у просторі сучасної вітчизняної некомерційної сфериБорисова, Тетяна Михайлівна
2014МАРКЕТИНГОВЕ ДОСЛІДЖЕННЯ ЦІЛЬОВИХ АУДИТОРІЙ (НА ПРИКЛАДІ НКО З ПРОТИДІЇ ТОРГІВЛІ ЛЮДЬМИ)Борисова, Тетяна Михайлівна; Когут, Уляна Ігорівна
2014Маркетизація як вектор розвитку сфери права, адвокасі та політики в контексті національного досвідуБорисова, Тетяна Михайлівна
2014АКТУАЛЬНІ ВЕКТОРИ РОЗВИТКУ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВ СФЕРИ ОСВІТИ ТА ДОСЛІДЖЕНЬ УКРАЇНИБорисова, Тетяна Михайлівна
2014ТЕОРЕТИЧНІ ІМПЛІКАЦІЇ МАРКЕТИНГОВИХ ПРАКТИК НЕКОМЕРЦІЙНИХ СУБ’ЄКТІВБорисова, Тетяна Михайлівна