Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
                
    
    https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29215| Назва: | Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту | 
| Автори: | Ревасевич, Ірина | 
| Ключові слова: | особистісна адаптованість модульно-розвивальна система навчання А.В.Фурмана фундаментальний соціально-психологічний експеримент психічний образ внутрішнє прийняття самоприйняття прийняття інших оцінка і самооцінка ставлення психологічна ситуація Я-концепція самоактуалізація коефіцієнт самоактуалізації | 
| Дата публікації: | 2008 | 
| Видавництво: | ТНЕУ | 
| Бібліографічний опис: | Ревасевич, І. Вікова динаміка розвитку структурних компонентів особистісної адаптованості у системі фундаментального експерименту [Текст] / Ірина Ревасевич // Психологія і суспільство. - 2008. - № 2. - С. 105-115. | 
| Короткий огляд (реферат): | Підкреслюючи цінність згаданих теоретичних і практичних концепцій адаптації, все ж є підстави констатувати недостатнє вивчення структурних компонентів даного феномена, відстеження вікової динаміки їх розвитку. У процесі обґрунтування особистісної адаптованості як складного утворення нами аналізується й експериментально досліджується розвиток основних параметрів психологічної структури персональної пристосованості (за концепцією А.В.Фурмана) вихованців початкової, середньої та старшої ланок школи. | 
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29215 | 
| Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2008, № 2 (32) | 
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Ревасевич.pdf | 732.12 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити | 
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.
