Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29503| Назва: | Зміст, структура та оформлення розвивального підручника |
| Автори: | Гірняк, Андрій |
| Ключові слова: | інноваційна освіта модульно-розвивальна система освітній зміст концепція підручникотворення тип навчального предмета розвивальний міні-підручник навчальний модуль змістовий модуль системи кодування інформації розвивальна взаємодія смислово-психологічна адаптація мотиваційно-смислова сфера механізм самоактивності психодуховні новоутворення самореалізація |
| Дата публікації: | 2002 |
| Видавництво: | ТАНГ |
| Бібліографічний опис: | Гірняк, А. Зміст, структура та оформлення розвивального підручника [Текст] / Андрій Гірняк // Психологія і суспільство. – 2002. – № 3-4. – С. 217-241. |
| Короткий огляд (реферат): | На методологічному рівні аналізу здійснюється відбір і конструювання освітнього змісту підручника як чинника формування взаємопов’язаних знань, умінь, норм і цінностей учня; обґрунтовуються принципи, процедури та технології структурування текстового компоненту розвивального підручника шляхом моделювання довершених модульно-змістових блоків; висвітлюються психолого-педагогічні рекомендації щодо підвищення ефективності образного і необразного оформлення навчальної книги. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29503 |
| Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2002, № 3-4 (9-10) |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| Гірняк.pdf | 539.11 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.