Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/29705
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бугерко, Ярослава | - |
dc.date.accessioned | 2018-06-15T07:28:30Z | - |
dc.date.available | 2018-06-15T07:28:30Z | - |
dc.date.issued | 2003 | - |
dc.identifier.citation | Бугерко, Я. Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі [Текст] / Ярослава Бугерко // Психологія і суспільство. – 2003. – № 4. – С. 46-53. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/29705 | - |
dc.description.abstract | За спеціально створених інноваційних умов навчання у школярів формуються і розвиваються рефлексивні знання, вміння, цінності, духовні смисли. Рефлексивна організація проблемно-пошукового мислення на інформаційно-пізнавальному періоді модульно-розвивального освітнього циклу забезпечує внутрішню потребу, змістовне налаштування і смислове прискорення розумової праці наступників. Роль рефлексії полягає в усвідомленні, контролі та регулюванні мислен-нєвої діяльності в очевидному для суб’єкта предметному змісті проблемної ситуації та побудові адекватної діяльної перспективи наступного пошуку. Два взаємодоповнювальні механізми інтелектуальної рефлексії - генерація і контроль - забезпечують регуляцію проблемно-операційних трансформацій змісту задачі, стимулюють розуміннєво-дослідницьку активність учнів під час розв’язування навчальних проблемних ситуацій. | uk_UA |
dc.publisher | ТАНГ | uk_UA |
dc.subject | інноваційна модульно-розвивальна система навчання | uk_UA |
dc.subject | рефлексивний компонент пізнавальної діяльності | uk_UA |
dc.subject | інтелектуальна рефлексія | uk_UA |
dc.subject | внутрішня проблемна ситуація | uk_UA |
dc.subject | рефлексивна активність | uk_UA |
dc.subject | рефлексивний контроль | uk_UA |
dc.title | Процеси розгортання інтелектуальної рефлексії у модульно-розвивальному освітньому циклі | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Психологія і суспільство 2003, № 4 (14) |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Бугерко.pdf | 324.96 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.