2019-2020 н. р. Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 181 до 200 з 315
Дата випускуНазваАвтор(и)
2019Аудит і економічна оцінка впливу ефективності використання основних засобів на фінансовий стан підприємстваБілик, Віталій Євгенович
2019Ідентифікація, аудит і аналіз виробничих запасівБейко, Руслан Богданович
2019Аудиторська перевірка операцій з необоротними активамиБачинський, Дмитро Ярославович
2019Аудит виробничих запасів та аналіз ефективності їх використання на підприємствіБалабан, Роман Васильович
2019Аудит та аналітичне дослідження випуску готової продукції та її збутуБалабан, Людмила Василівна
2019Обгрунтування впливу Інтернет-маркетингу на підвищення конкурентоспроможності підприємстваВозняк, Віталій Михайлович
2019Формування системи просування бренду підприємстваТкачук, Вікторія Вікторівна
2019Удосконалення елементів управління процесом маркетингових дослідженьВорона, Олег Володимирович
2019Комплекс маркетингу підприємства і напрямки його вдосконаленняСмаль, Катерина Андріївна
2019Маркетингове забезпечення управління конкурентоспроможністю продукції підприємстваОбуд, Ліля Михайлівна
2019Удосконалення системи маркетингових досліджень підприємстваВигоняйло, Сергій Анатолійович
2019Розробка стратегії просування бренду підприємства на ринку В2 ВДанилюк, Анна Олегівна
2019Удосконалення маркетингової інноваційної діяльності у системі забезпечення конкурентоспроможності підприємстваЯремчук, Ярослав Віталійович
2019Розробка стратегії мережевого маркетингуШтогрин, Олександр Ігорович
2019Удосконалення стратегічного планування в системі маркетингу підприємстваФолюшевська, Юлія Степанівна
2019Організація діяльності відділу маркетингу підприємства та шляхи її покращенняРеус, Оксана Степанівна
2019Удосконалення управління маркетингом на підприємстві сфери послугПодлюдний, Юрій Олександрович
2019Покращення маркетингових комунікацій підприємства на засадах Інтернет-маркетингуКоваленко, Вікторія Анатоліївна
2019Вдосконалення маркетингової діяльності підприємства на засадах Інтернет-технологійГінка, Оксана Василівна
2019Організаційно – правові засади управління фінансовою діяльністю в УкраїніФедишин, Ольга Степанівна
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 181 до 200 з 315