Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41389
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБорисяк, Олена-
dc.contributor.authorКипка, Олександра-
dc.date.accessioned2021-05-08T14:53:02Z-
dc.date.available2021-05-08T14:53:02Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationБорисяк, О. Роль соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємства [Текст] / О. Борисяк, О. Кипка // Проблеми обліково-аналітичного забезпечення управління підприємницькою діяльністю : матеріали ІІ Міжнар. наук. - практ. конф. [м. Полтава, 21 квітня 2021 р.] / за ред. Пилипенко К. А. - Полтава : ПДАУ, 2021. - С. 666-668uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/41389-
dc.titleРоль соціальних мереж у маркетинговій діяльності підприємстваuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Борисяк_Кипка.pdf470.74 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.