Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45113
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБіловус, Леся Іванівна-
dc.contributor.authorЯблонська, Наталія Мирославівна-
dc.date.accessioned2022-07-31T19:00:56Z-
dc.date.available2022-07-31T19:00:56Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45113-
dc.publisherІнформація та соціальні комунікації сучасного світу: тренди глобалізації. Збірник матеріалів міжнародного круглого столу. 12 травня 2021 р., м. Київ / укладачі О.М. Шеремета, Н.А. Дубовик. Київ: Державний університет телекомунікацій, 2021. 82 с. С. 6–8.uk_UA
dc.titleНевербальна реклама в системі соціальних комунікаційuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
материалы конференции телекомунікації.pdf1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.