Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45826
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorРебрина, Марта-
dc.date.accessioned2022-11-28T09:08:52Z-
dc.date.available2022-11-28T09:08:52Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationРебрина, М. Покращення формування системи інноваційного маркетингу на підприємстві [Текст] / Марта Ребрина // Підприємництво та логістика в умовах сучасних викликів : матеріали ІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 26-28 трав. 2022 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 77-78.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/45826-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleПокращення формування системи інноваційного маркетингу на підприємствіuk_UA
Розташовується у зібраннях:ПІДПРИЄМНИЦТВО ТА ЛОГІСТИКА В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Марта Ребрина.pdf552.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.