Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48052
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПаращук, Анастасія-
dc.date.accessioned2023-04-26T08:17:29Z-
dc.date.available2023-04-26T08:17:29Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationПаращук, А. Вплив інструментів маркетингу на формування іміджу медичних закладів в Україні [Текст] / Анастасія Паращук // Актуальні проблеми економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі : матеріали доп. VII наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених з міжнар. участю [Тернопіль, 21 жовт. 2022 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, А. А. Вірковська, Р. В. Волошин [та ін.] ; відп. за вип. В. М. Островерхов. – Тернопіль : ЗУНУ, 2022. – С. 343-345.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48052-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleВплив інструментів маркетингу на формування іміджу медичних закладів в Україніuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Паращук Анастасія.pdf391.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.