Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48857
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКошіль, Наталія Євгенівна-
dc.contributor.authorГирила, Ольга Степанівна-
dc.date.accessioned2023-11-21T10:23:10Z-
dc.date.available2023-11-21T10:23:10Z-
dc.date.issued2019-06-07-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48857-
dc.description.abstractУ європейській та українській системах вищої професійної освіти компетентнісний підхід є домінуючим, оскільки дозволяє найбільш ефективно реалізувати завдання модернізації освіти. Вказаний підхід дозволяє формувати універсальні здібності (компетенції) фахівця в контексті вирішення професійних завдань і проявляти гнучкість у визначенні цілей і завдань професійно орієнтованої освітиuk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherКиїв: ФМВ, НАУuk_UA
dc.titleАкадемічна грамотність в контексті навчання іноземної мови у вищій школіuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Збірник тез_V_між._конф.кафедри_07.06.19 -2.pdfУ європейській та українській системах вищої професійної освіти компетентнісний підхід є домінуючим, оскільки дозволяє найбільш ефективно реалізувати завдання модернізації освіти. Вказаний підхід дозволяє формувати універсальні здібності (компетенції) фахівця в контексті вирішення професійних завдань і проявляти гнучкість у визначенні цілей і завдань професійно-орієнтованої освіти2.81 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.