Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48857
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кошіль, Наталія Євгенівна | - |
dc.contributor.author | Гирила, Ольга Степанівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-11-21T10:23:10Z | - |
dc.date.available | 2023-11-21T10:23:10Z | - |
dc.date.issued | 2019-06-07 | - |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/48857 | - |
dc.description.abstract | У європейській та українській системах вищої професійної освіти компетентнісний підхід є домінуючим, оскільки дозволяє найбільш ефективно реалізувати завдання модернізації освіти. Вказаний підхід дозволяє формувати універсальні здібності (компетенції) фахівця в контексті вирішення професійних завдань і проявляти гнучкість у визначенні цілей і завдань професійно орієнтованої освіти | uk_UA |
dc.language.iso | other | uk_UA |
dc.publisher | Київ: ФМВ, НАУ | uk_UA |
dc.title | Академічна грамотність в контексті навчання іноземної мови у вищій школі | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Збірник тез_V_між._конф.кафедри_07.06.19 -2.pdf | У європейській та українській системах вищої професійної освіти компетентнісний підхід є домінуючим, оскільки дозволяє найбільш ефективно реалізувати завдання модернізації освіти. Вказаний підхід дозволяє формувати універсальні здібності (компетенції) фахівця в контексті вирішення професійних завдань і проявляти гнучкість у визначенні цілей і завдань професійно-орієнтованої освіти | 2.81 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.