НЕЙРОМАРКЕТИНГ, ШТУЧНИЙ ІНТЕЛЕКТ ТА ЦИФРОВИЙ МАРКЕТИНГ: ПРОБЛЕМИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ Головна сторінка зібрання Перегляд статистики

Перегляд
Підпишіться на це зібрання, щоб щодня отримувати повідомлення по електронній пошті про нові додавання RSS Feed RSS Feed RSS Feed
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 133
Дата випускуНазваАвтор(и)
2024Комунікації підприємств в інтернеті: тренди та напрями розвиткуЯремчук, Дарина
2024Страхи покупців під час здійснення онлайн покупокЯремко, Ольга
2024Актуальні вектори розвитку цифрового маркетингуЯкубовський, Сергій
2024Актуальні проблеми електронної комерціїЯкубовський, Сергій
2024Проблеми і перспективи нейромаркетингу та поведінки споживачаШкольнік, Аліна
2024Особливості продажів онлайн та офлайнШкольнік, Аліна
2024Омніканальний рітейлШампанюк, Катерини
2024Показники ефективності інтернет-маркетингової діяльностіЧорний, Віталій
2024Розробка маркетингових стратегій формування брендівЧередничок, Юрій
2024Територіальна специфіка виробництва харчових продуктів в Україні і проблеми їх транспортуванняЧернюк, Владислав
2024Упаковка в товарній політиці екологічного маркетингуЧайка, Олександр
2024Емоційний вплив на поведінку споживачаЦюрупій, Артем
2024Сила запаху: як аромамаркетинг змінює правила гри в бізнесіПроцишин, Юлія; Цимбал, Євген
2024Нейромаркетингові досдлідження кольору при виборі житлаХрупович, Світлана; Мазур, Олександр
2024Нейромаркетинг при облаштуванні житлаХрупович, Світлана; Намісняк, Павло
2024Вплив нейромаркетингу на вибір дизайну освітлення житлаХрупович, Світлана; Сливяк, Антон
2024Поведінка споживачів та дослідження споживачівФелик, Діана
2024Цифрові технології в маркетингу медичних послугТхорик, Олег
2024Використання штучного інтелекту як інструменту маркетингового аналізу на сільськогосподарських підприємствахТрачук, Олександр
2024Психологія онлайн продажівТрач, Ірина
Матеріали зібрання (Сортування за Дати збереження у за спаданням порядку): 1 до 20 з 133