Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБеріт, Віталій-
dc.date.accessioned2024-07-12T10:15:36Z-
dc.date.available2024-07-12T10:15:36Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/51728-
dc.descriptionКурсова робота Вплив емоційного маркетингу на поведінку споживачів» (на прикладі підприємства ТОВ «Пивоварня «Опілля»uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleВплив емоційного маркетингу на поведінку споживачів» (на прикладі підприємства ТОВ «Пивоварня «Опілля»uk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н.р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Беріт В.І. .docx8.55 MBMicrosoft Word XMLПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.