Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52149
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПоєзднік, Олександр Володимирович-
dc.date.accessioned2024-10-03T07:39:37Z-
dc.date.available2024-10-03T07:39:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationПоєзднік Олександр Володимирович. Соціальна креативність як чинник професійної компетентності майбутніх економістів. – Кваліфікаційна наукова праця на правах рукопису. Дисертація на здобуття доктора філософії за спеціальність 053 Психологія. – Західноукраїнський національний університет, Тернопіль, 2024.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52149-
dc.description.abstractУ кваліфікаційній праці проаналізовано основні науково-теоретичні концепції і підходи стосовно соціальної креативності майбутнього економіста, визначено та описано її кореляти, динаміку та психологічні чинники.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectсоціальна креативністьuk_UA
dc.subjectпсиходіагностикаuk_UA
dc.subjectоригінальністьuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентністьuk_UA
dc.subjectсамореалізаціяuk_UA
dc.subjectемоційний інтелектuk_UA
dc.subjectміжособистісна взаємодіяuk_UA
dc.subjectнавчальна взаємодіяuk_UA
dc.subjectосвітній контрольuk_UA
dc.subjectсамоконтрольuk_UA
dc.subjectсамоактуалізаціяuk_UA
dc.titleСоціальна креативність як чинник професійної компетентності майбутніх економістівuk_UA
dc.typeBookuk_UA
Розташовується у зібраннях:Дисертації

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dis_Poiesdnik.pdf3.07 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.