Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52193
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоброводський, Дмитро Вячеславович-
dc.date.accessioned2024-10-04T11:27:25Z-
dc.date.available2024-10-04T11:27:25Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationДоброводський, Д. В. Організаційний менеджмент ТНК на глобальному споживчому ринку = Organizational management of TNCs in the global consumer market : спец. 073 – менеджмент освітньо-професійна програма – міжнародний менеджмент / Дмитро Вячеславович Доброводський ; наук. керівник к.е.н., доц. М. А. Живко. Тернопіль : ЗУНУ, 2024. 79 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52193-
dc.description.abstractКваліфікаційна робота Організаційний менеджмент ТНК на глобальному споживчому ринку.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectтранснаціональні корпораціїuk_UA
dc.subjectспоживчий ринокuk_UA
dc.subjectорганізаційний менеджментuk_UA
dc.titleОрганізаційний менеджмент ТНК на глобальному споживчому ринкуuk_UA
dc.title.alternativeOrganizational management of TNCs in the global consumer marketuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2023-2024 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Доброводський Д. В.pdf1.3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.