Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52451
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКрисоватий, А. І.,-
dc.contributor.authorЗварич, Р. Є.,-
dc.contributor.authorБаглей, Р. Р.,-
dc.contributor.authorБатрин, Н. В.,-
dc.contributor.authorБолквадзе, Н. І.,-
dc.contributor.authorБучинська, Т. В.,-
dc.contributor.authorВергун, Л. І.,-
dc.contributor.authorВойтенко, О. М.,-
dc.contributor.authorГомотюк, В. О.,-
dc.contributor.authorДем'янюк, О. Б.,-
dc.contributor.authorБратко, О. С.,-
dc.contributor.authorДлугопольська, Т. І.,-
dc.contributor.authorЖивко, М. А.,-
dc.contributor.authorЛуців, Р. С.,-
dc.contributor.authorМазур, Н. С.,-
dc.contributor.authorМигаль, О. Ф.,-
dc.contributor.authorСохацька, О. М.,-
dc.contributor.authorСохацький, О. Ю.-
dc.date.accessioned2024-10-30T08:20:37Z-
dc.date.available2024-10-30T08:20:37Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationМіжнародний менеджмент [Електронний ресурс] : підручник / А. І. Крисоватий, Р. Є. Зварич, Р. Р. Баглей [та ін.] ; за заг. ред. А. Крисоватого та Р. Зварича. - Тернопіль : ЗУНУ, 2024. - 511 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52451-
dc.description.abstractПідручник «Міжнародний менеджмент» є фундаментальним виданням, що висвітлює сучасний стан міжнародного менеджменту та відповідає змісту програми одноіменної дисципліни. Особливістю підручника є акцентування уваги на ролі національної культури в міжнародному менеджменті, впливу культурних змін на роль менеджера, а також впливу змін в організаційній культурі на діяльність компанії. Окрім розкриття сутності та змісту цільових факторів, що впливають на вибір стилю спілкування та сучасних методів мотивації в міжнародних компаніях в підручнику обґрунтовано використання терміну «глобалізація» для менеджерів. Значна увага приділена необхідності використання стратегічного планування в міжнародній компанії та стратегіям ефективної цифрової комунікації. Ґрунтовно висвітлено питання управління в міжнародних спільних підприємствах та особливостям управління ризиками дочірньої компанії. Обґрунтовано необхідність стратегічного управління людськими ресурсам та глобального управління брендами. Визначено особливостей обрання топ-менеджменту в міжнародній компанії і побудови етичного іміджу та репутації компанії. Підручник призначений, у першу чергу, для студентів, аспірантів та викладачів закладів вищої освіти. Він безумовно також буде корисним для фахівців сфери міжнародного менеджменту.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.titleМіжнародний менеджментuk_UA
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Міжнародний менеджмент_підручник.pdf4.92 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.