Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52484
Назва: Напрями оптимізації комунікаційної політики підприємства в умовах системних змін
Автори: Заставнюк, Богдан
Заставнюк, Любов
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Заставнюк, Б. Напрями оптимізації комунікаційної політики підприємства в умовах системних змін [Текст] / Богдан Заставнюк, Любов Заставнюк // Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах сучасних викликів : матеріали доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [Тернопіль, 16 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – Ч. 1. – С. 186-188.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52484
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Богдан ЗАСТАВНЮК.pdf185.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.