Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52489
Назва: Формування програм підвищення лояльності споживачів у продажах
Автори: Камінський, Іван
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Камінський, І. Формування програм підвищення лояльності споживачів у продажах [Текст] / Іван Камінський // Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах сучасних викликів : матеріали доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [Тернопіль, 16 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – Ч. 1. – С. 200-203.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52489
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Іван КАМІНСЬКИЙ.pdf291.73 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.