Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52561
Назва: Таргетинг як метод цільового пошуку інвесторів в системі маркетингових технологій
Автори: Цапик, Тарас
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Цапик, Т. Таргетинг як метод цільового пошуку інвесторів в системі маркетингових технологій [Текст] / Тарас Цапик // Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах сучасних викликів : матеріали доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [Тернопіль, 16 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – Ч. 1. – С. 363-365.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52561
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Тарас ЦАПИК.pdf150.18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.