Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52572
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЩербак, Дар’я-
dc.date.accessioned2024-11-04T08:13:09Z-
dc.date.available2024-11-04T08:13:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЩербак, Д. Формування маркетингових стратегічних пріоритетів в контексті повоєнного регіонального відновлення та розвитку [Текст] / Дар’я Щербак // Актуальні проблеми менеджменту та публічного управління в умовах сучасних викликів : матеріали доп. V Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю [Тернопіль, 16 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – Ч. 1. – С. 406-408.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52572-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleФормування маркетингових стратегічних пріоритетів в контексті повоєнного регіонального відновлення та розвиткуuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ МЕНЕДЖМЕНТУ ТА ПУБЛІЧНОГО УПРАВЛІННЯ В УМОВАХ СУЧАСНИХ ВИКЛИКІВ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Дар’я ЩЕРБАК.pdf150.33 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.