Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52584
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХома, Н. Г.-
dc.contributor.authorХохлова, Л. Г.-
dc.date.accessioned2024-11-05T21:33:18Z-
dc.date.available2024-11-05T21:33:18Z-
dc.date.issued2024-05-23-
dc.identifier.citationВирішуючи економічні та фінансові питання у повсякденному житті, учні застосовують математичні знання на практиці. Тому, завдання освіти у базовій школі полягає у забезпеченні математичної обізнаності учнів, формуванні вмінь застосовувати математичні інструменти при вирішенні прикладних задач, включаючи фінансові.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52584-
dc.descriptionВ процесі розв’язування задач з фінансовим змістом учні базової школи навчаються використовувати отримані на уроках математики знання при вирішенні прикладних завдань із сфери фінансів, податків та банківської справи. Це в свою чергу розвиває їх лідерські якості та ініціативу, формує навички складання особистого (сімейного) бюджету, виховує відповідальне ставлення до матеріальних та фінансових ресурсів та вміння ними правильно розпоряджатися в сучасному високотехнологічному світі.uk_UA
dc.description.abstractЗагальновідомо, що фінансова грамотність населення є основою економічного розвитку будь-якої країни. Вона сприяє формуванню логічного та критичного мислення, здатності аналізувати економічні, фінансові процеси та приймати раціональні рішення. Її базові основи повинні закладатися ще у юному віці. На це й націлена реалізація наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність». Величезні можливості для формування основ фінансової грамотності у базовій школі має шкільний курс з математики, який є універсальною складовою сучасної науки.uk_UA
dc.publisherПідготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. 23-24 травня 2024 р., м. Тернопіль. С. 221-223.uk_UA
dc.subjectматематикаuk_UA
dc.subjectфінансова грамотністьuk_UA
dc.subjectприкладне застосуванняuk_UA
dc.subjectматематичні інструментиuk_UA
dc.titleШляхи формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової школи на уроках математики.uk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Тези доповідей

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Khokhlova_Khoma_physics nature_05_2024.pdf7.59 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.