Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52584
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хома, Н. Г. | - |
dc.contributor.author | Хохлова, Л. Г. | - |
dc.date.accessioned | 2024-11-05T21:33:18Z | - |
dc.date.available | 2024-11-05T21:33:18Z | - |
dc.date.issued | 2024-05-23 | - |
dc.identifier.citation | Вирішуючи економічні та фінансові питання у повсякденному житті, учні застосовують математичні знання на практиці. Тому, завдання освіти у базовій школі полягає у забезпеченні математичної обізнаності учнів, формуванні вмінь застосовувати математичні інструменти при вирішенні прикладних задач, включаючи фінансові. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52584 | - |
dc.description | В процесі розв’язування задач з фінансовим змістом учні базової школи навчаються використовувати отримані на уроках математики знання при вирішенні прикладних завдань із сфери фінансів, податків та банківської справи. Це в свою чергу розвиває їх лідерські якості та ініціативу, формує навички складання особистого (сімейного) бюджету, виховує відповідальне ставлення до матеріальних та фінансових ресурсів та вміння ними правильно розпоряджатися в сучасному високотехнологічному світі. | uk_UA |
dc.description.abstract | Загальновідомо, що фінансова грамотність населення є основою економічного розвитку будь-якої країни. Вона сприяє формуванню логічного та критичного мислення, здатності аналізувати економічні, фінансові процеси та приймати раціональні рішення. Її базові основи повинні закладатися ще у юному віці. На це й націлена реалізація наскрізної лінії «Підприємливість та фінансова грамотність». Величезні можливості для формування основ фінансової грамотності у базовій школі має шкільний курс з математики, який є універсальною складовою сучасної науки. | uk_UA |
dc.publisher | Підготовка майбутніх учителів фізики, хімії, біології та природничих наук у контексті вимог Нової української школи: Матеріали VІ Міжнародної науково-практичної конференції. 23-24 травня 2024 р., м. Тернопіль. С. 221-223. | uk_UA |
dc.subject | математика | uk_UA |
dc.subject | фінансова грамотність | uk_UA |
dc.subject | прикладне застосування | uk_UA |
dc.subject | математичні інструменти | uk_UA |
dc.title | Шляхи формування підприємливості та фінансової грамотності учнів базової школи на уроках математики. | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Тези доповідей |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Khokhlova_Khoma_physics nature_05_2024.pdf | 7.59 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.