Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52585
Назва: | Особливості викладання предмету «Новітні досягнення у математиці» для студентів фізико-математичних спеціальностей |
Автори: | Хома, Н. Г. Хохлова, Л. Г. |
Дата публікації: | 2024 |
Видавництво: | Іноваційна педагогіка. Випуск 75. 2024. С. 69-72. |
Бібліографічний опис: | Методична система, запропонована при опрацюванні курсу, дозволяє не лише покращити знання базової математики, але й формує готовність працювати з найсучаснішими матеріалами та технологіями, що стимулює інтелектуальний розвиток та підготовку до майбутніх досліджень у галузі математики |
Короткий огляд (реферат): | Виокремлені загальні та фахові компетентності, які формуються у процесі вивчення предмету, та наведена система програмних результатів навчання |
Опис: | В навчальному процесі здійснюється проектно-дослідницький підхід. Студенти пробують розробляти власні ідеї або нові методи вирішення задач. Участь у студентських наукових конференціях сприяє розвитку наукової комунікації серед студентів, підвищує мотивацію до подальших досліджень. У роботі проілюстровані способи оцінювання виконаних завдань, наведені підсумки проведених модульних контролів. Опанування матеріалом сприяє досягненню наступних результатів. У студентів розвивається зацікавленість у математиці, оскільки теми курсу дають можливість розв’язувати складні, цікаві завдання, що є відкритими проблемами у науці. Це стимулює творче мислення та спонукає студентів до пошуку власних підходів. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52585 |
ISSN: | 2663-6085 |
Розташовується у зібраннях: | Статті |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Ін пед_75_24_13.pdf | 307.54 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.