Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52814
Назва: Управління конкурентоспроможністю продукції
Автори: Вашків, О.П.
Собко, О.М.
Смерека, С.Б.
Ключові слова: конкурентоспроможність
конкурентоспроможність підприємства
конкурентоспроможність продукції
конкурентні переваги
Дата публікації: 2021
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Вашків О.П., Собко О.М., Смерека С.Б. Управління конкурентоспроможністю продукції : навч. посіб. для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти галузі знань 07 «Управління та адміністрування», спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність». Тернопіль : ЗУНУ, 2021. 272 с.
Опис: Висвітлено теоретико-методичні та прикладні аспекти сутності та оцінювання конкурентоспроможності підприємства і його продукції, розуміння особливостей та логіки формування конкурентних переваг, дослідження конкурентного середовища, методики оцінювання та аналізу рівня конкурентоспроможності продукції, послуг чи товарної марки, управління конкурентоспроможністю на тактичному й стратегічному рівнях. Навчальний посібник покликаний сприяти студентам у самостійному опануванні навчальної дисципліни «Управління конкурентоспроможністю продукції», ознайомлюючи їх із тематикою та основним змістом, даючи відповіді на основні теоретичні і практичні питання навчального курсу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/52814
Розташовується у зібраннях:Підручники і навчальні посібники

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Управління конкурентоспроможністю продукції.pdf3.74 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.