Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/5285| Назва: | Візуальне проектування графічних ігрових сцен в реальному часі |
| Автори: | Кіцула, О. П. |
| Дата публікації: | 2015 |
| Видавництво: | Тернопіль, ТНЕУ |
| Бібліографічний опис: | Кіцула, О. П. Візуальне проектування графічних ігрових сцен в реальному часі [Текст] / О. П. Кіцула // Сучасні комп'ютерні інформаційні технології : матеріали V Всеукр. шк.-семінару молодих вчен. і студ. АСІТ'2015 [м. Тернопіль, 22-23 трав. 2015р.] / відп. за вип. М. П. Дивак. - Тернопіль : ТНЕУ, 2015. - С.1 37-138. |
| URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://dspace.tneu.edu.ua/handle/316497/5285 |
| Розташовується у зібраннях: | СУЧАСНІ КОМП’ЮТЕРНІ ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ADVANCED COMPUTER INFORMATION TECHNOLOGIES |
Файли цього матеріалу:
| Файл | Опис | Розмір | Формат | |
|---|---|---|---|---|
| К_цула О.П..pdf | 132.68 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.