Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53282
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоскаль, Лідія Юріївна-
dc.date.accessioned2025-02-03T07:15:41Z-
dc.date.available2025-02-03T07:15:41Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationМоскаль, Л. Ю. Роль PR у системі маркетингового комунікаційного комплексу соціального підприємства = The PR role in a system of marketing communication complex of social enterprise : кваліфікаційна робота : спец. 231 – соціальна робота освітньо-наукова програма – соціальна робота та соціальна політика / Лідія Юріївна Москаль ; наук. керівник д.психол.н., проф. С. К. Шандрук. Тернопіль : ЗУНУ, 2021. 79 с.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/53282-
dc.description.abstractУ роботі здійснено вивчення теоретичних положень, апробація методичних і практичних рекомендацій щодо PR в системі маркетингового комунікаційного комплексу підприємства. Зокрема, досліджено проблематику становлення та ефективності PR-заходів підприємства, показано практику проведення та моніторингу ефективності PR-діяльності підприємства та розроблено стратегію PR-кампанії соціального підприємства.uk_UA
dc.publisherТернопіль, ЗУНУuk_UA
dc.subjectмаркетинговий комунікаційний комплексuk_UA
dc.subjectPR-кампаніяuk_UA
dc.titleРоль PR у системі маркетингового комунікаційного комплексу соціального підприємстваuk_UA
dc.title.alternativeThe PR role in a system of marketing communication complex of social enterpriseuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:2020-2021 н. р.

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Москаль_СРСПм-21_2021.pdf638.1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.