Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54233
Назва: Комунікації як важлива складова забезпечення якості аудиторських послуг
Автори: Глух, Наталія
Дата публікації: 2024
Видавництво: ЗУНУ
Бібліографічний опис: Глух, Н. Комунікації як важлива складова забезпечення якості аудиторських послуг [Текст] / Наталія Глух // Комунікація як чинник транспарентності соціальної взаємодії: психологічний, історичний, правовий, економічний та політичний виміри : матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. [Тернопіль, 9-10 трав. 2024 р.]. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – Т. 1. – С. 8-12.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54233
Розташовується у зібраннях:КОМУНІКАЦІЯ ЯК ЧИННИК ТРАНСПАРЕНТНОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ ВЗАЄМОДІЇ: ПСИХОЛОГІЧНИЙ, ІСТОРИЧНИЙ, ПРАВОВИЙ, ЕКОНОМІЧНИЙ ТА ПОЛІТИЧНИЙ ВИМІРИ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Наталія Глух.pdf382.51 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.