Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54336
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСеманюк, Віта-
dc.contributor.authorБруханський, Руслан-
dc.contributor.authorSemaniuk, Vita-
dc.contributor.authorBrukhanskyi, Ruslan-
dc.date.accessioned2025-03-20T08:29:09Z-
dc.date.available2025-03-20T08:29:09Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationСеманюк, В. Науково-дослідна робота як ефективний механізм формування інноваційного мислення студентів [Текст] / Віта Семанюк, Руслан Бруханський // Вісник економіки. – 2024. – № 4. – С. 238-252.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54336-
dc.description.abstractВступ. У статті досліджується роль науково-дослідної роботи як механізму формування інноваційного мислення здобувачів освітньо-наукових програм з обліку і оподаткування. Розглядаються основні аспекти інтеграції дослідницької діяльності в освітній процес. Мета дослідження. Визначити методологічні підходи, які забезпечують ефективність науково-дослідної роботи здобувачів, і оцінити її вплив на розвиток їхніх професійних компетенцій та адаптацію до сучасних викликів ринку праці. Методи дослідження. У роботі використано аналітичний, порівняльний і індуктивний методи, а також методи моделювання та статистичного аналізу. Результати. Досліджено роль генерування нових ідей у забезпеченні конкурентоспроможності студентів. Доведено, що інтеграція інноваційного мислення та дослідницьких навичок сприяє професійному розвитку майбутніх фахівців. Запропоновано методики розвитку критичного мислення через практичну участь у міждисциплінарних проєктах та застосування інтерактивних освітніх інструментів. Доведено, що участь здобувачів у наукових дослідженнях сприяє формуванню конкурентних переваг на сучасному ринку праці. Зазначено, що впровадження таких підходів забезпечує розвиток креативності, адаптивності та навичок роботи в умовах невизначеності, що є ключовими компетенціями у динамічному економічному середовищі. Запропоновано авторське бачення підходів до вдосконалення організації НДР для формування міждисциплінарних компетенцій студентів. Перспективи. Подальші дослідження можуть бути спрямовані на вивчення впливу науково-дослідної роботи на професійну мобільність здобувачів та їхню інтеграцію в глобальні освітні й наукові процеси. Introduction. The article explores the role of research activities as a mechanism for fostering innovative thinking among students in higher education institutions. Key aspects of integrating research activities into the educational process are examined, emphasizing their contribution to enhancing the competitiveness of students. Objective. To determine effective methodological approaches to organizing students’ research activities and assess their impact on the development of professional competencies in the modern educational environment. Methods. The study employs analytical, comparative, and inductive methods, as well as modeling and elements of statistical analysis, to substantiate its findings. Results. The role of generating new ideas in ensuring students’ competitiveness has been explored. It has been proven that integrating innovative thinking and research skills contributes to the professional development of future specialists. Methodologies for developing critical thinking through practical participation in interdisciplinary projects and the use of interactive educational tools have been proposed. It has been demonstrated that students’ involvement in scientific research helps to form competitive advantages in the modern labor market. It is noted that the implementation of such approaches ensures the development of creativity, adaptability, and the ability to work in conditions of uncertainty, which are key competencies in a dynamic economic environment. The author proposes a vision for improving the organization of research activities to develop interdisciplinary competencies in students. Perspectives. Future research should focus on the impact of digitalization in education on the organization of research activities and the expansion of international collaboration in this field.uk_UA
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.subjectнауково-дослідна роботаuk_UA
dc.subjectінноваційне мисленняuk_UA
dc.subjectкреативністьuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможністьuk_UA
dc.subjectосвітні програмиuk_UA
dc.subjectміждисциплінарністьuk_UA
dc.subjectоблік і оподаткуванняuk_UA
dc.subjectнаукова складоваuk_UA
dc.subjectоблікова освітаuk_UA
dc.subjectresearch activitiesuk_UA
dc.subjectinnovative thinkinguk_UA
dc.subjectcompetitivenessuk_UA
dc.subjectcreativityuk_UA
dc.subjectinterdisciplinarityuk_UA
dc.subjectaccounting and taxationuk_UA
dc.subjecteducational and scientific programuk_UA
dc.subjectscientific componentuk_UA
dc.subjectaccounting educationuk_UA
dc.titleНауково-дослідна робота як ефективний механізм формування інноваційного мислення студентівuk_UA
dc.title.alternativeResearch Work as an Effective Tool for Developing Innovative Thinking in Studentsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Вісник економіки 2024 рік

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семанюк.PDF1.72 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.