Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54399
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГорин, Володимир Петрович-
dc.contributor.authorЛободіна, Зоряна Миколаївна-
dc.contributor.authorМудрий, Тарас-
dc.date.accessioned2025-04-01T09:34:39Z-
dc.date.available2025-04-01T09:34:39Z-
dc.date.issued2025-01-
dc.identifier.citationHoryn V., Lobodina Z., Mudryi T. Characterisation of public green finance instruments and modelling their environmental impact. International Science Journal of Management, Economics & Finance. 2025. Vol. 4, No. 2. pp. 47-55. doi: 10.46299/j.isjmef.20250402.05uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54399-
dc.description.abstractThe article reveals the essence and key features of financial instruments of green finance utilized by public authorities in achieving environmental goals for sustainable development. It is proposed to classify these financial instruments into fiscal, regulatory, and universal categories. The leading fiscal instrument in Ukraine is the environmental tax, which has numerous shortcomings and is insufficiently effective. The prospects for developing the emissions trading market, as well as debt-for-nature and debt-for-climate swap schemes, are substantiated. Even during wartime, Ukraine operates numerous budget programs for environmental protection. Modelling demonstrated a strong correlation between budget expenditure indicators on environmental protection and environmental condition indices. Significant error in the model is caused by the instability of Ukraine’s economic situation, periods of socio-political upheaval, and economic crises. Regulatory financial instruments within green finance include fiscal preferences, restrictions, and sanctions. These are developing in Ukraine in line with European trends. У статті розкрито сутність та ключові особливості фінансових інструментів зелених фінансів, що використовуються органами державної влади для досягнення екологічних цілей сталого розвитку. Запропоновано класифікувати ці фінансові інструменти на фіскальні, регуляторні та універсальні. Провідним фіскальним інструментом в Україні є екологічний податок, який має численні недоліки та є недостатньо ефективним. Обґрунтовано перспективи розвитку ринку торгівлі квотами на викиди, а також схем «борг за природу» та «борг за клімат». Навіть у воєнний час в Україні діють численні бюджетні програми з охорони довкілля. Моделювання продемонструвало сильну кореляцію між показниками бюджетних витрат на охорону навколишнього середовища та індексами стану довкілля. Значна похибка моделі зумовлена нестабільністю економічної ситуації в Україні, періодами соціально-політичних потрясінь та економічних криз. Регуляторні фінансові інструменти в рамках зеленого фінансування включають фіскальні преференції, обмеження та санкції. Вони розвиваються в Україні відповідно до європейських тенденцій.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.subjectgreen financeuk_UA
dc.subjectpublic financeuk_UA
dc.subjectfinancial instrumentsuk_UA
dc.subjectenvironmental taxationuk_UA
dc.subjectgreen bondsuk_UA
dc.subjectgrantsuk_UA
dc.subjectbudget expendituresuk_UA
dc.subjectfinancial sanctionsuk_UA
dc.subjectfinancial incentivesuk_UA
dc.subjectзелені фінансиuk_UA
dc.subjectпублічні фінансиuk_UA
dc.subjectфінансові інструментиuk_UA
dc.subjectекологічне оподаткуванняuk_UA
dc.subjectзелені облігаціїuk_UA
dc.subjectгрантиuk_UA
dc.subjectбюджетні видаткиuk_UA
dc.subjectфінансові санкціїuk_UA
dc.subjectфінансові стимулиuk_UA
dc.titleCharacterisation of public green finance instruments and modelling their environmental impactuk_UA
dc.title.alternativeХарактеристика інструментів публічних зелених фінансів та моделювання їх впливу на навколишнє середовищеuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Статті

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Horyn_ISJMEF.pdf263.82 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.