Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54419
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЗафігурний, Андрій-
dc.date.accessioned2025-04-09T12:52:10Z-
dc.date.available2025-04-09T12:52:10Z-
dc.date.issued2024-
dc.identifier.citationЗафігурний, А. Особливості застосування маркетингових технологій в сфері охорони здоров’я [Текст] / Андрій Зафігурний // Актуальні проблеми економіки, підприємництва та управління на сучасному етапі : матеріали доп. IX наук.-практ. конф. студ. та молод. вчених з міжнар. участю [Тернопіль, 14 листоп. 2024 р.] / редкол. : О. Ф. Овсянюк-Бердадіна, С. Крамарчук, А. Вірковська [та ін.] ; відп. за вип. А. С. Коцур. – Тернопіль : ЗУНУ, 2024. – С. 30-32.uk_UA
dc.identifier.urihttp://dspace.wunu.edu.ua/handle/316497/54419-
dc.publisherЗУНУuk_UA
dc.titleОсобливості застосування маркетингових технологій в сфері охорони здоров’яuk_UA
Розташовується у зібраннях:АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЕКОНОМІКИ, ПІДПРИЄМНИЦТВА ТА УПРАВЛІННЯ НА СУЧАСНОМУ ЕТАПІ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Зафігурний Андрій.pdf272.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.